23 May 2011

Cake for Sofie


Our daughters confirmation is well over,
we had the greatest party and she looked so beautiful our little girl :) 
The cake, a chocolate mud-cake with strawberry mousse, fresh strawberries and tiny
mint-leaves tasted delicious and was all eaten up - 
I was told several people went for second´s - way to go! :)



I meant to create a design especially for her, but she wanted the
white tiger i´ve made once before, so that´s what she got :)
I cut a stencil that´s quite useless, but it gives a good hint of the dimensions of the tiger to paint after.


 To every single one who helped make our daughter´s day one of her best ever,
thank you right from the bottom of our hearts! :)


6 comments:

  1. Du er sgu så sej til at male på kager. Super flot, den tiger! Og stort tillykke med datteren.

    ReplyDelete
  2. Den er så smuk, så smuk. Den tiger får kagen til at ligne en milliard - den ligner en million uden ;) Tillykke med Sofie, den frække unge.

    ReplyDelete
  3. Tak skal i have :) Der er nu snydt lidt mht. at male tigeren Camilla, jeg har hjemme-lavet en stencil, og duppet mig frem og så derefter malet striberne op. Arbejdet blev dog ikke nemmere af, at kagen skrånede indad, men heldet var med mig og det gik fint trods mange bekymringer og overspringshandlinger!

    ReplyDelete
  4. Jeg er stadig imponeret, for at arbejde med stecils er faktisk ikke så nemt som man skulle tro. Så jeg er stadig fan :-)

    ReplyDelete
  5. Yummy and delicious and i really like this design.

    ReplyDelete